sobota, 30 marca 2013

Inge Löök

direct swap from PL
Chyba każdmu Postcrosserowi dobrze znana jest seria pocztówek Inge Löök. Chociaż ja, przyznam szczerze - dowiedziałam się o niej stosunkowo niedawno, ale od tamtego momentu zapragnęłam zebrać wszystkie niesamowite karteczki tej serii! Pocztówka, której zdjęcie wrzuciłam obok pochodzi z prywatnej wymiany forumowej :) Do tej pory w swoim zbiorze mam trzy karteczki z tej serii i czekam na więcej :) Oprócz dwóch starszych pań na pocztówkach znajduje się wiele szczegółów, które tworzą pewną bardzo intrygującą i ciekawą całość. Przedstawiają codzienne sytuacje, w niecodziennej oprawie z udziałem wyjątkowych bohaterek :) Dodają wiele pozytywnej energii i wielokrotnie już wywołały uśmiech na mojej twarzy.
Inicjatorka, pomysłodawczyni projektu - ilustratorka Inge Löök, urodziła się w Helsinkach w 1951 roku. Inspiracje czerpie z otoczenia i własnego życia. Do tej pory powstało wiele różnych wzorów pocztówek, można je zobaczyć klikając tutaj.
Inge Löök
Mam nadzieję, że Ci którzy do tej pory nie znali wyżej przedstawionych uroczych pań, od teraz choć troszkę się nimi zainteresują :) Obyśmy wszyscy za kilka/kilkanaście lat mieli tyle energii jak one!

4 komentarze:

  1. Cóż, ja też nie znam tej serii i nigdy wczesniej się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie widziałam tej serii ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie miło mi, że mogłam Wam ją przybliżyć odrobinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tej serii też nie znam! :)) Genialna pocztówka, faktycznie wywołuje uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń