wtorek, 14 maja 2013

AD cards - do kosza?

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1211472

To moja pierwsza AD postcard, która przyfrunęła z Holandii. Dostałam ją prawie równo rok temu, bo 15 maja 2012 :) Do tego czasu nie wiedziałam co to jest  i hasło darmowe, reklamowe kartki niewiele mi mówiło. Teraz wiem, że wielu użytkowników uważa za oszustwo wysyłanie takich pocztówek - bo niby dlaczego mają dostawać coś za co nadawca nie zapłacił, kiedy oni w tym czasie wydają pieniądze na pocztówki "bardziej wyszukane"...Hmmm...Szczerze mówiąc, ja sama również nie przepadam za tego typu kartkami. W profilu mam nawet zaznaczone, że nie są u mnie mile widziane, ale nie uważam tego bynajmniej za oszustwo. Nie będę się zastanawiać nad rejestracją takiej kartki, bo jednak JEST i ktoś wydał na znaczek, a jak jeszcze wypisana ciekawie to już jestem usatysfakcjonowana :). Myślę nawet, że warto chomikować takie pocztówki, bo spotkałam się wielokrotnie z użytkownikami którzy lubią takowe otrzymywać, a niektóre z nich naprawdę są ładne, a to że są reklamówkami nie ujmuje im z uroku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz