wtorek, 14 maja 2013

Na skrzydłach smoka

http://www.postcrossing.com/postcards/UA-297653


Dobrze pamiętam moją minę kiedy otrzymałam tę pocztówkę :) Poczułam, że jest mi niezwykle znajoma mimo, że widziałam ją pierwszy raz w życiu. Po chwili skojarzyłam ją z czasami kiedy zaczytywałam się w książkach fantasy :) Do tej pory mam kilka z nich - "Tunele", "Uczeń Czarnoksiężnika", "Kroniki Spiderwick", "Eragon","Endymion Spring", "Harry Potter" :) Wspaniałe książki! Teraz kiedy przeglądam pocztówki, przy tej zatrzymuję się na dłużej, bo skłania mnie ona za każdym razem do wspomnień.:) Dlatego tak uwielbiam Postcrossing! Każda pocztówka to niespodzianka, która może wywołać uśmiech, przywołać wspomnienia, odkryć nowe, nieznane miejsca...

Fascynacja fantasy pozostała, jednak teraz czytuję głównie Sapkowskiego, Pratchetta i  Martina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz